7. července 2016

SETKÁNÍ POHRANIČNÍKŮ 1.rPS TROJMEZÍ 25.6.2016

Dnes (7.7.2016) jsem projížděl své oblíbené vojenské webstránky a na webu Vojensko.cz jsem zaznamenal zprávu, že 25.6.2016 proběhlo setkání bývalých pohraničníků z 1.rPS Trojmezí a regionální televize MVTV o tom dokonce přinesla krátkou reportáž

A protože Trojmezí bylo od léta 1985 také mojí "domovskou rotou", kde jsem sloužil jako velitel čety a v Hranicích jsem bydlel, nemohu jinak, než vás, čtenáře weblogu Pohraničník, informovat také :-) 

VIDEO ze setkání: 

VIDEO - publikované televizí MVTV na serveru Youtube (v HD kvalitě záznamu):






Mimochodem, jistě vám při přehrávání videa neuniknul záběr na informační panel, jenž je umístěný v prostorech, kde se nacházela původní rota PS (do roku 1985) a který je součástí vybudované turistické stezky. Přikládám několik fotografií, které pořídil pan Josef Levý z Hranic.





A malý bonus na závěr :-)
Když vzpomínám na Trojmezí, ihned se mě vybaví staršina Tonda Firýt. 
Článek o tomto svérázném muži spjatém s trojmezskou rotou byl kdysi publikován zde na weblogu: 
https://pohranicnik.blogspot.cz/2015/03/takovy-byl-tonda-firyt.html 
Shodou okolností se mě podařilo z jednoho dokumentu Fero Feniče získat i krátký videoshot, kde Tonda Firýt svým nezaměnitelným hlasem odmítá nabídku filmového štábu na "15 minutes of Fame". 

VIDEO: 


ZDROJ: 

MVTV - regionální internetová televize

FOTO - Josef Levý

DOKUMENT - Fero Fenič

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

https://www.youtube.com/watch?v=VJwUDqJnmQ8&t=28s